نانوایی رامین

اموزش پخت انواع نان

نانوایی رامین

اموزش پخت انواع نان

  • ۰
  • ۰

«پریسا جهانفکریان» دو روز پیش در دسته ۸۷ کیلوگرم گروه C به روی تخته رفته بود. دیشب هم مسابقات گروه A و  B برگزار شد و به این ترتیب جهانفکریان با ۸۷ کیلوگرم یک‌ضرب، ۱۱۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۱۹۸ کیلوگرم در جایگاه بیست و یکم جهان قرار گرفت.

در این گروه ۲۲ وزنه بردار حضور داشتند که نفرات اول تا سوم دسته ۸۷ کیلوگرم بدین شرح است:

«ژویو وانگ» از چین با ۱۲۰ کیلوگرم یک‌ضرب، ۱۵۸ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۷۸ کیلوگرم جایگاه اول این گروه را از آن خود کرد. وی در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹، در جام جهانی ۲۰۱۹، قهرمانی جهان ۲۰۱۸، قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ و قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۳ به مدال طلا دست یافت.

«جو کیم اون» وزنه‌بردار کره شمالی با ۱۱۵ کیلوگرم یک‌ضرب، ۱۵۴ کیلوگرم دو ضرب و مجموع ۲۶۹ کیلوگرم جایگاه دوم جهان را از آن خود کرد. وی در جام جهانی ۲۰۱۹، بازی های آسیایی ۲۰۱۴  و مسابقات قهرمانی جام باشگاهی آسیا به مدال طلا رسید. این وزنه بردار در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ و رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۸ نیز مدال نقره را از آن خود کرد. کیم اون همچنین در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۱ مدال برنز دست یافت.

«تامارا یاجایرا سالزار آرث» از اکوادور با ۱۰۸ کیلوگرم یک‌ضرب، ۱۴۴ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۵۲ کیلوگرم در رده سوم جهان ایستاد. او در مسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی ۲۰۱۹ به مدال طلا رسید. وی در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸ نیز به مدال برنز دست یافت. همچنین این وزنه‌بردار در کارنامه خود ۴ مدال طلا، ۸ مدال نقره و ۳ مدل برنز را ثبت کرده است.

پیش از این «پوپک بسامی» در دسته ۵۵ کیلوگرم گروه D با  ۷۲ کیلوگرم در یک‌ضرب، ۸۶ کیلوگرم در دوضرب و مجموع ۱۵۸ کیلوگرم در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت.

اما پس از برگزاری رقابت‌های سه گروه دیگر دسته ۵۵ کیلوگرم در جایگاه سی و هفتم مسابقات قهرمانی جهان تایلند قرار گرفت.

همچنین «ابریشم ارجمندخواه» پس از برگزاری مسابقات گروه A دسته ۷۱ کیلوگرم، با ۷۷ کیلوگرم یک‌ضرب، ۹۳ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۱۷۰ کیلوگرم در جایگاه بیست و چهارم جهان قرار گرفت.

«سیدالهام حسینی» سومین نماینده ایران در دسته ۷۱ کیلگرم گروه A با ۸۳ کیلوگرک یک‌ضرب، ۱۰۸ کیلوگرم دوضرب و مجموع  ۱۹۱ کیلوگرم در جایگاه شانزدهم جهان ایستاد.

مسابقات جهانی وزنه‌برداری تایلند از ۲۷ شهریور تا پنجم مهر در پاتایا درحال برگزاری است.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • ۹۸/۰۷/۰۶
  • رامین دارابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی